امروز چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 http://fast2face.cloob24.com
0

دانلود رایگان نسخه پولی و پرمیوم ربات کلش اف کلنز

به همراه آموزش راه اندازی و تنظیمات

Clashbot نام نرم افزاری است که می توانید انرا در در کامپیوتر به وسیله بلواستکس اجرا کنید و از ان در بازی کلش اف کلنز استفاده کنید.در واقع شما می توانید ربات را به نحوه ای که میخواهید تنظیم کنید تا به صورت خودکار به حمله به دیگران و جمع اوری منابع و… بپردازد.درواقع این ربات است که به جای شما بر اساس تنظیماتی که انجام داده اید بازی می کند و می تواند منابع شمار را پر کند.

اموزش راه اندازی ربات نسخه 7.11.4:

برنامه NET framework 4.5.2. یا نسخه جدید تر را نصب کنید.

ربات پرمیوم نسخه 7.11.4 را از لینک اخر پست دانلود کنید.

فایل clashbot.exe را اجرا کنید.

حالا با یک اکانت دلخواه (مثلا یوزر: fast2faceپسوورد: fast2face)ربات را راه اندازی کنید.(با توجه به این که این نسخه کرک شده است بنابراین نیازی به ساخت اکانت نیست و با هر اکانت دلخواه می توانید وارد بشوید.)

کار تمام است و می توانید از اماکانت پرمیوم ربات استفاده کنید.

نکته:برای استفاده از نسخه رایگان نمی توان از روش بالا عمل کرد یعنی باید ابتدا یک اکانت در سایت boostbot.org بسازید و اون یوزر و پسووردی که هنگام ثبت نام انتخاب کردید را وارد کنید.

برای دیدن اموزش تنظیم و کار با ریات کلش اینجا کلیک کنید.

نکته: در صورتی که پس از استارت و راه اندازی ربات پرمیوم با ارور  Error: you have selected ‘Build’ but not created a troop-set yet! Go to the ‘Build’ tab! مواجه شدید نسخه رایگان ربات کلش را دانلود کنید سپس فایل clashbot.exe موجود در نسخه پرمیوم را جایگزین همین فایل در نسخه رایگان کنیدو سپس ربات را رهن اندازی کنید تا ارور حل و برطرف شود.

نکته مهم:افراد زیادی از این برنامه استفاده می کنند اما با این حال سایت fast2face.blog.ir هیچ تضمینی بابت بلاک نشدن شما نمی دهد.

لینک های دانلود:

دانلود نسخه رایگان 7.16.3

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه