امروز سه شنبه 28 فروردین 1403 http://fast2face.cloob24.com
0

در این پست از سایت فست تو فیس میخواهیم برای شما دوستان گرامی بهترین استراتژی سه ستاره برای تاون هال 9 را توضیح بدهیم که این استراتژی بسیار جالب و عالی برای تاون هال 9 می باشد و اگر زرنگی و مهارت کمی به خرج دهید و بر این استراتژی مسلط شوید می توانید به راحتی تاون هال های 9 را سه ستاره کنید. با ما در ادامه آموزش همراه باشید …

خب دوستان در ابتدا برای دوستان مبتدی که روش نام گذاری ترکیب هارا نمیدانند توضیحی خواهیم داد. در نام گذاری ترکیب ها حروف مخفف و اول سربازها گذاشته می شود برای مثال در ترکیب BARCH از دو نیروی بربر و آرچر استفاده شده است بنابراین در ترکیب های دیگر بر همین اساس نام گذاری می شوند برای درک بهتر ترکیب ها که بهترین روش می باشد.

در ابتدا ویدیویی برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم:

ویدیو به زودی گذاشته می شود….

Golem, Lava Hounds & Loons

این استراتژی از ترکیب نیروهای هوایی و همچنین زمینی استفاده شده است و ممکن است برای شما دوستان کمی سخت باشد ولی این را بدانید که تمرین بهترین گزینه برای یادگیری و مسلط شدن می باشد. اساس و خلاضه این ترکیب این است که شما باید با دو گولم ساخته شده برای پرت کردن حواس وسایل دشمن استفاده کرده و با استفاده از ویزاردها و هیروهای خود به نابود کردن تعدادی از ایردیفنس ها بپردازید و سپس با استفاده از لاواها سر باقی ایرهارا گرم کنید و با بالون های خود دشمن را نابود کنید.همچنین با استفاده از اسپل های خود باید برای پشتیبانی این ترکیب استفاده نمایید.

AQ Healer Combo + Hogs, Valkyries and Golem

ین ترکیب بسیار عالی می باشد به طوری که اگر نیروهای خود مکس باشد حتی می توانید به تاون هال 10 هم حمله کنید این ترکیب با هیلر و آرچر کویین می تواند خسارت جدی به مپ حریف وارد کند و همانطور که در فیلم دیدید توانست نیروهای کستل راهم نابود کند و… همچنین از نیروهای گولم و در پشت آن ها والکری و هوگ و استفاده ا اسپل های پرش و… می توانید به یاری ارچر کویین بروید و مپ حریف را به کلی نابود نمایید. این را بدانید نکته پیروزی این است که آرچر کویین خود را در حد امکان سعی کنید زنده نگه دارید چه با اسپل ها و یا چه با نیروهای دیگر.

Golem, Valkyrie, Wiz

در این نوع استراتژی هم گولم را در ابتدای حمله ارسال می کنیم تا توجه ساختمان های دفاعی را به خود جلب کند و پشت سر آنها نیز ویزارد و کویین را رها می کنیم و بعد از مدتی هم کینگ را به همراه والکری ارسال می کنیم، والکری قدرت بالایی دارد و قادر است از دیوارها بدون استفاده از طلسم پرش عبور کند، چرا که می تواند دیوارها را از بین ببرد البته همراهی آنها با دیوارشکن نیز می تواند کار را برای آنها آسانتر نماید تا به مرکز دهکده نفوذ کنند که در فیلم می توانید مشاهده نمایید همچنین توجه کنید در مپ به تور بمب جاینت ها نخورد زیرا این ها سمی برای والکری های شما می باشند و باید دقت کنید.

استراتژی های دیگری هم هست که می توانید از آن ها استفاده کنید مانند

Loons/Hogs, Golem, Witches, Wizards

و

AQ Healer Combo + Loons & Lava Hounds

این هاهم بسیار موثر هستند و شما باید با کمک این ترکیب هایی که گفتیم و تلاش و تمرین بسیار سعی کنید مپ های حریف را نابود کنید.
امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
موفق باشید…
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه