امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403 http://fast2face.cloob24.com
0

سلام به همه فست2فیسی های عزیز در این پست میخواهیم عرشه ماینر برای آرنا 6 و 7 و 8 و 9 را به شما آموزش دهیم.شما باید با مطالعه و بررسی ویژگی های کارت های این عرشه، مخصوصا ماینر بتوانید در کنار تمرین بر آن ها مسلط شوید تابتوانیددر این عرشه به موفقیت برسید.این عرشه به شما کمک شایانی در افزایش کاپ خواهد کرد.

Miner: این کارت کارت اصلی این عرشه می باشد و بدون این کارت اصلا این عرشه کامل نخواهد بود.کارت مینر با کندن تونلی در زیر زمین به سمت برج های دشمن حرکت می کند و وقتی به آن ها میرسد بیرون می آید و نابود می کند آن ها را این ویژگیا بسیار محبوب شناخته شده.بدون این کارت این عرشه نیز به درستی عمل نخواهد کرد.

Mini PE.K.K.A: این کارت با سرعت زیاد و میزان آسیب زیادی که میزند بسیار عالی می باشد و بهترین راه مقابله با رویال جاینت و…. می باشد.با این کارت می توانید در تهاجم نیز استفاده کنید و به راحتی با چند ضربه برج های دشمن شما پایین میاید.

Fire Spirits: این کارت با هزینه تنها 2 اکسیر وسیله ای خوب برای حفاظت برج های شما در برابر مینیون ها و گوبلین ها می باشد. این کارت به انداختن خود به روی اینها ان هارا به اتش کشیده و سریعا نابود خواهد کرد و با توجه به میزان هزینه 2 اکسیر بسیار کم خرج و به صرفه می باشد و به کارتان بسیار خواهد آمد.

Tombstone: این کارت نیز همانند کارت های اسکلت دیگر  همانند انحراف کننده عمل می کند و با تولید اسکلت نیروهای دشمن را منحرف می کند و باعث می شود تا نیروهای دشمن برای چند لحظه حواسشان به این اسکلت های کوچک پرت شود.

Fireball: توپ اتشین یک کارت عالی است که به شما کمک می کند نیروهای دسته جمعی را مانند بربر ها نابود کنید یا سه ماسکاتر(که الان خیلی محبوب شده اند)و یا مینیون  هورد.توپ آتشین همیشه برای تمام کردن کار برج ها به خوبی جواب می دهد.

Baby Dragon: کارت بچه دراگون از جمله کارت هایی است که از روش هوایی حمه می کند و از دهان خود آتش هایی کوچک میفرستد که آسیب نسبتا خوبی به حریف میرساند.این کارت می تواند در اکثر عرشه ها بسیار مقاوم و خوب باشد و از آن می توان برای پشتیبانی نیروهای خود استفاده کرد.

Spear Goblins: گوبلین نیزه دار یک کارت شگفت انگیز برای دفاع در مقابل کارت های هوایی و منحرف کردن نیرو ها به سمت خودشان است.من همیشه دوست دارم با آنها کارت های پکا، جاینت اسکلتون،پرنس و مینیون هورد را فریب بدهم.

Zap: این کارت می تواند کارت بسیار عالی با توجه به قدرتش و میزان اکسیر 2 برای این عرشه باشد.می تواند برای مدتی نیروهای حریف را ضعیف کند و کمی از میزان سلامتی ان ها کاسته کند.

آیا این پست کمکی به شما کرد؟

منبع: iranclash.ir

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه