امروز شنبه 01 اردیبهشت 1403 http://fast2face.cloob24.com
0

سلام به همه دوستان همیشگی سایت که ما را دنبال می کنند.امروز قصد داریم در این پست بهترین زمان برای اجرای کارت های شما در کلش رویال را توضیح بدهیم تا بتوانید شیوه صحیح اجرای نیروها را در کلش رویال همراه با زمان مناسب به خوبی یاد بگیرید. اول از همه به شما می گوییم که این آموزش را سعی نکرده ایم زیاد طولانی کنیم و فقط به چندین نکته خواهیم پرداخت تا شما در کلش رویال اشتباهات کمتری کنید و همیشه پیروز باشید.

دوستان عزیز هیچ وقت سعی نکنید در بازی عجله کنید و سریع از نیروهای حریف بترسید و هرچی که کارت و اکسیر دارید را بیهوده اجرا کنید بدون هیچ هدف و برنامه ای زیرا مطمئنا نابود خواهید شد و نتیجه خوبی نخواهید گرفت بلکه باید صبر کنید تا فرصت خوبی برسد و آن لحظه شما باید دست به کار شده و شروع به دفاع و نابود کردن برج های حریف شود.

فرض کنید حریف شما یک کارت مینیون سه تایی رها می کند و شما فکر می کنید که برج شما می شود و مجبور به رها کردن یک کارت می شود که هدف اصلی حریف شما هم همین بوده تا اکسیر شما را با کارت های بیهوده اش کم کند بنابراین باید صبر کنید تا برج های شما با تیرهایشان آن هارا به راحتی نابود کنند زیرا نه تعدادشان زیاد است و نه آسیب جدی میزنند.

دوستان عزیز به چند نکته زیر برای حمله توجه کنید:

+ سعی کنید همیشه نحوه حمله شما به اینصورت باشد که یک نیروی تانک در جلو و باقی نیروها مانند ویچ و… را به عنوان پیشتیبانی در پشت او بفرستید و یک کارت اررو یا فایروال همیشه نگه دارید تا از هرگونه خطر احتمالی در امان باشید.

+ سعی کنید استایل ترکیبی نیروهای شما در پشت نیروهای تانک به عنوان پشتیبانیطوری باشد که با یک اسپل فایروال همه نابود نشوند.

+سعی کنید در پشت نیروهای تانک نیروهای پشتیبانی خود را به صورت پراکنده رها کنید.

دوستان عزیز این سه ویژگی بسیار برای نبرد در کلش رویال و نحوه نبرد ضروری هستند و سعی کنید بر اساس همین ها نبرد را شروع کنید تا موفق شوید.

دوستان گرامی زمان هر نیرو خود را بسنجید که چقدر طول میکشد اجرا شود و این را بدانید مهمترین عامل برای پیروزی شما: عرشه مناسب – مهارت خوب – دقت در زمان می باشد که اگر اینها رعایت شوند مطمئن باشید همیشه موفق خواهید بود.

 

آیا این آموزش برای شما مفید بود؟

منبع:iranclash.ir

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه