امروز جمعه 31 فروردین 1403 http://fast2face.cloob24.com
0

در این پست آموزش استراتژی دفاع در مقابل بولر را برایتان ارایه میدهیم.باماباشید.

بولر یک نیروی آشنا و موثر در استراتژی های مهم و کارامد برای اتک به تان هال 10 و 11 که خیلی ها از بخاطر نداشتن توان مقابله با این نیرو سر در گم و ناراحت هستند.

کارامدی بولر تا جایی پیش آمده است که خیلی از بازیکنان حتی از بولر به عنوان یک نیروی تهاجمی در وارها استفاده می کنند.

چگونه در مقابل بولر دفاع کنیم؟

بولرها از جان (هیت پوینت)نسبتا خوبی + نیروی تخریب عالی برخوردار هستند و می توانند با پرتاب گوی های آسیب رسان خود در کمتر از کسری از ثانیه هدف خود را به طور کامل تار و مار نماید.

بهترین اسپل برای طلسم کردن بولرها قطعا اسپل ریج (Rage)هست. برای حملات با بولر یک استراتژی از قبل تعیین شده باید در ذهنتان شکل بگیرد. ویژگی های یک حمله خوب توسط حمله کننده با بولر:

– حمله به صورت فانل – حملات قیفی شکل معروف – پاکسازی اطراف مپ (اغلب موارد با استراتژی کویین واک یا تعدادی بولر در یک طرف بیس)

– ارسال تعدادی جاینت با هیلر (بستگی به نوع استراتژی)با اشغال شدن ساختمان های دفاعی به آنها و آسیب رسانی عالی هیروها به همراه بولرها

– رهاسازی اسپل خشم در ابتدا و در مراحل بعدی استفاده از اسپل فریز و پرش

– اگر همه چیز عالی پیش رود شما حداقل دو ستاره و نهایتا سه ستاره از اتک خود به دست می آورید.

معمولا بولرها همیشه خودشان به عالی نشان می دهند بنابرین تنها راه در شکست دادن آنها در یک اتک متوقف کردن و کاهیدن از سرعت آنهاست. شما باید به فکر از بین بردن توده ای آنها باشید. شما باید همه آنهارا در سریع ترین زمان از بین ببرید و یا آنها را دست به سر کنید. در ادامه منظور من را خواهید گرفت.

اگر در ویدیوهای دفاع های خود را ریپلای کنید می توانید در مپ خود راحت بولرها را آنالیز کنید و با یک ترفند آنها را فریب دهید و به نقطه مرگ برسانید. در این آنالیز شما قطعا متوجه عملکرد عالی بمب تاور در آسیب رسانی به بولرها هستید.

 

بمب تاور در مقابل بولر

زمانی که از بمب تاور رونمایی شد همه در مورد این ساختمان بر این باور بودند که برای کم کردن سرعت بولرها ساخته می شود اما در حقیقت بمب تاور ساختمان خیلی قوی نیست و قدرت اصلی آن زمانی است که از بین می رود. (با انفجار بمب بزرگ)

در واقع مشکل این است که بولر یک نیروی نظامی سریع است و بمب تاورها نیز در هیت پوینت (جان)بالایی برخوردار نیستند و معمولا در پرتاب گوی دوم توسط چند بولر از بین می روند.

bombw tower bowler

پس از آپدیت هیجان در واقع نظر من درباره بمب تاور و آنچه درباره آن در مقابل بولر میگفتند عوض شد چون انصافا بازیکنان اثر جدی بر روی بولرها توسط بمب تاور ندیده اند.

همچنین 90 درصد اتک های بالای 4000 کاپ + تان هال 11 استراتژی هایی که بولر در آنها نقش داشته است به صورت توده ای بوده است.

 

قراردادن تله در مقابل بولرها

تله ها اگر با برنامه جای گذاری شوند در بسیار کارامد خواهند بود و به عنوان یک آیتم کلیدی در از بین بردن بولرها موفق واقع می شوند.

یک بولر بین 300 تا 370 هیت پوینت جان دارد ولی در این مطلب ما به صورت استاندارد روی بولر لول 3 تمرکز می کنیم.

بهترین آیتم در از بین بردن بولرها دوعدد بمب غول آسا می باشد که با آسیب جدی (سلب حداقل 500 هیت پوینت جمعی)که وارد می کند می تواند در از بین بردن بخشی از بولرها به شما کمک شایانی کند.

حتی اگر فقط یکی از بمب های غول آسا در مسیر بولرها قرار گیرند می توانند دو سوم سلامت بولرهارا سلب کنند. یکی دیگر از چیزهایی که باید مورد توجه شما باشد جای گذاری نزدیک به هم تله های پرش در یک منتطقه خاص می باشد.

نکته … که این منطقه باید توسط شما طی ریپلای جنگ های دفاعی توسط شما در دهکده تان کشف گردد، یعنی مکانی که بولرها معمولا از آنجا عبور می کنند.

anti-bowler-setup

نکته … معمولا در مپ های دایره ای (باتوجه به جایگری آیتم ها)اکثر بازیکنان از جنوب مپ حمله می کنند.

اگر شما به درستی تله ها را در مسیر عبور بولرها (مسیری که با توجه به تجربه در دفاع ها مشخص می شود)جای گذاری کنید، بولرها حتی اگر با تعدادی هیلر هم مطابق شکل زیر پشتیبانی شده باشند نیز از بین میروند و یا حداقل بخشی قابل توجهی از هیت پوینت آنها سلب می شود.

خب اگر همه عوامل و نکات را با اصولشان رعایت کنید نتیجه عالی مانند دهکده زیر می گیرید:

خب در تصویر زیر من فقط حملات توده ای بولر را برای شما نمایان گذاشته ام.

در تصویر پایین، دفاع دهکده من را در مقابل بولر مشاهده کنید که بیشتر بازیکنان حمله کننده به دهکده بالای 4000 کاپ داشته اند و اکثرا نهایت توانسته اند یک الی دو ستاره کسب کنند و حتی خیلی از آنها با 40 درصد تخریب شکست خورده اند.

anti bowler defense log

نیروهای کلن کستل مناسب برای مقابله با بولرها در وار

بدون شک بهترین گزینه برای مقابله با بولرها گولم است. زیرا گولم دارا دو ویژگی منحصر به فرد می باشد:

  • – نگه داشتن بولرها به دلیل هیت پوینت بالا برای مدت زمانی به علاوه فرصت آسیب رسانی عالی ساختمان های دفاعی به بولرها
  • – با توجه به هیت پوینت خوبیکه گولم دارد در طی این مدت زمان خودش نیز آسیب جدی به بولرها وارد می کند و همچنین پس از نابودی به چند گولم کوچکتر با جان مناسب تقسیم می شود

گولم یک نیروی خارق العاده برای دفاع از دهکده شما می باشد زیرا همانطور که اشاره شد هیت پوینت عالی دارد و باعث می شود که فرد مدت زمان قابل توجهی برای از بین بردن آن صرف کند.

مپ هایی که با هوش و ذکاوت و با استراتژی پنهان برنامه ریزی می شوند مطمئنا بولر را شکست می دهند.

نکته مهم … در تان هال 11 طبق تجربه اکثر افراد (معمولا بالای 90 درصد)از جایی حمله خود را شروع می کنند که به توپخانه عقاب نزدیکتر است. پس در نتیجه بهتر است شما تله های خود را در مکان هایی که به توپخانه عقاب از راه نزدیک تر متنهی میشه جای گذاری کنید. (مانند تصویر مپ تان هال 11 زیر)

 

منبع:iranclash.com

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه